2010. szeptember 23., csütörtök

Süthető gyurma

A másik nagy felfedezésem mostanában, pontosabban az előző hétvégén, a sühető gyurma volt. Teljesen lenyűgözött, hogy milyen cuki kis mütyüröket lehet belőle készíteni.:-):-) Ennek persze az lett az eredménye, hogy szinte megszállottan vártam a hétfőt, amikor is végre megvehettem életem első süthető gyurmáját. :-D
Első körben csak három színt vettem, mert nem a legolcsóbb mulatság, és nem is voltam biztos, hogy bejön majd nekem. Kis rózsák, na meg persze katicák gyártásával kezdtem, és úgy belejöttem, hogy másnap visszamentem, és vettem még két másik színű gyurmát, meg ékszer hozávalókat. 
Nagggyon-nagyon tetszik ez a technika, szerintem most egy jó darabig ki se látok majd a gyurmázásból...:-)

Íme néhány kép az első próbálkozásaimról:
                                                          
                                         Katicás kulcstartó és gyűrűk.



                                             Pöttyös szíves fülbevaló:-)



                    És itt a két kedvencem: katicás-leveles és almás fülbevaló :-D














                                     És persze rózsák minden mennyiségben:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése