2010. október 11., hétfő

Múlt heti gyurmáim

Sikeresen tartom magamat az elhatározásomhoz, így most is csak hétvégén "sütöttem gyurmát". 
Íme egy mozaik az előző heti alkotásaimról:


Na, ki lehet találni, melyik a kakukktojás!:-D ...hát persze hogy a Ferrari-logós gyűrű.:-)Gondolom mindenki rájött, hogy nem saját használatra készült.:-D Mikor először hallottam a kérést, el is bizonytalanodtam egy csöppet, de aztán csak sikerült összehozni. 
Már a múlt heti csigás medálnál tudtam, hogy ilyen fülbevalót is fogok majd készíteni, hát most meg is történt.:-)
A kis pillangókkal rendesen megszenvedtem, de megérte, mert nagyon édesek lettek:-)



Az egész egy epertortával kezdődött ... aztán sok-sok epres dolog lett belőle: :-)
Vicces amúgy, hogy pont a tortáról nincs kép, de az még félkész állapotban van, mivel nem volt itthon elég ékszeralkatrészem, és ma lusta voltam bemenni a városba.




És még egy készlet:
Ebből eredetileg csak fülbevalót akartam készíteni, de amikor az kész lett, úgy megtetszett, hogy gyorsan csináltam még hozzá egy gyűrűt is.:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése