2010. december 6., hétfő

Hajcsatok, kitűzők, sütik - és egy kis személyeskedés...

Már megint jó sok idő telt el az utolsó bejegyzés óta, szóval hadd kezdjem újra mentegetőzéssel.:-S Akit nem érdekel, az nyugodtan ugorja át  a  következő bekezdést.:-)
November utolsó hete annyira zsúfolt volt, hogy egyszerűen nem volt időm a bloggal foglalkozni, a második héten pedig a felháborodástól nem tudtam írni, illetve tudtam volna, de csak a hétfői eseményekről, amikben ugyan személyesen nem voltam érintett, de egy hozzám nagyon közel álló személyt bántottak nagyon undorító módon. Na mindegy, nem részletezném, a lényeg, hogy pocsék egy múlt hetem volt.


És most jöjjenek a bizonyítékok, hogy nem csak puffogtam az elmúlt hetekben, hanem szorgoskodtam is.:-)

Néhány napot egy barátnőmnél töltöttem, az ő kislányának készültek a következő hajcsatok:

Ezt az ötletet a neten láttam, és már jó ideje el akartam készíteni, szóval pont kapóra jött, hogy Éva rám bízta Sárika csatjait, hogy dobjam fel őket egy kicsit.:-)


Nem tehetek róla, annyira szeretek gyurmából sütis ékszereket készíteni:   :-)


 
A cica ötletét egy olasz oldalon láttam, és nagyon megtetszett ez a minta, a pillangó saját szerzemény, kicsit színes lett, de szerintem így olyan kis vidám...:-)


És a végére még egy hajcsat (ha már azokkal kezdtem:-) ), ez még az első munkáim egyike, amit anno ajándékba csináltam, és emiatt nem raktam fel sokáig, aztán pedig elfelejtkeztem róla, de most eszembe jutott, és végre erről is kerül fel kép ide.:-)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése