2011. március 15., kedd

Lánc, lánc, eszterlánc

Megint száz dolgot csinálok egyszerre, aminek az az eredménye, hogy semmivel nem haladok igazán.:-P Ez a két lánc azon szerencsések közé tartozik, amiket nem csak elkezdtem, hanem be is fejeztem a múlt héten.

Micimackó mézescsupra  :-)



Ez a rózsás lánc kicsit eltér az eddigi gyurmaékszereimtől, de nekem most ez az aktuális kedvencem.:-) Már készül is a többi hasonló stílusú.


Az Audrey-s láncot anno kénytelen voltam fehér háttérrel fotózni, és be kellett látnom, hogy így sokkal kevesebb macerával jár a fényképezés... Na jó, meg most jobban is tetszik, mint az eddigiek. És nektek hogy tetszik így?????????

2 megjegyzés:

  1. abszolút lájk :-) a mézesbödönös nekem jobban tetszik, mint a rózsás, de az is nagyon szép :-)
    nekem a háttérrel eddig sem volt semmi bajom, de a fehér jobban kiemeli az ékszereket. talán :-D

    VálaszTörlés
  2. Valahogy sejtettem, hogy a macis neked jobban fog tetszeni.:-D

    VálaszTörlés