2011. január 23., vasárnap

Horgolmányok:-)

Körülbelül egy éve tanultam meg horgolni, és 1-2 hónapig szabályosan horgolási lázban égtem, több tucatnyi kis virágot készítettem hajguminak és kitűzőnek. Sőt, még egy sállal is megpróbálkoztam. Aztán ahogy elkezdett tavaszodni, na meg persze ahogy közeledett a szakdolgozatok leadási határideje, egyre inkább alábbhagyott ez a nagy buzgóság. De úgy látszik, hogy ez nálam évszakhoz van kötve, mert december végén újra kitört rajtam, és azóta szinte minden más kézműves tevékenységet kiszorított. Csak horgolok, és horgolok: a már megszokott kis virágocskákat, rózsákat, sálat, hajpántokat, sőt még egy sapkát is elkezdtem.:-)


Virágok minden mennyiségben :-)




A szürke rózsa közepére varrtam egy gyöngyöt, amitől olyan kis elegáns lett.



És végül egy hajpánt a sok közül. A szürkén kívül csináltam még rózsaszínt, és kéket is.



A sálat az egyik hugicámnak készítettem, aki a csudi új sáljával együtt rögtön el is utazott vizsgázni, de ha hazajön, az első dolgom lesz egy fénykép készítése. A sapkát pedig, ha minden jól megy, ma fogom befejezni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése