2011. január 29., szombat

Tavaszváró ékszerek

Nem tudom, ki hogy van vele, de én már nagyon-nagyon várom a tavaszt, és a meleg időt, hogy ki lehessen menni anélkül az utcára, hogy eszkimónak öltöznénk. És bár egyelőre csak egyre hidegebb lesz, én csak azért is tavaszias kis virágokat készítettem a héten.:-)


Ennek a virágnak a hátára a kitűző alap mellé egy hajcsipeszt is fogok varrni, és csinálok belőle hajgumira valót is, mert annyira tetszik.:-) A kép sajnos nem lett valami jó, de vajszínű és nagyon halvány rózsaszín selymet, valamint fehér csillogós tüllt használtam hozzá.



Ezek a virágok egészen élethűre sikerültek. Hajban nagyon jól mutatnak.:-)



A nyakláncon lévő kis rózsa tiszta "recycling", mivel a brosshoz felhasznált selyem cafatjaiból vágtam ki a kis köröket hozzá. Szóval úgy nézzetek rá, hogy ez egy tavaszváró-környezettudatos nyaklánc.:-D



És a végére egy horgolt fülbevaló, mert azért még buzgón horgolgatok is ám.:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése